Loading...

(Markt) onderzoek Basis en verdieping

C. van der Putte

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Managementboeken
  • Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
  • ISBN: 9789039524756
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:januari 9999
Afmetingen:Afmeting: 24 x 16 x 0,9 cm
Aantal pagina's:140 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Auteur(s):C. van der Putte | Bram Bakker | M. Keijer
Auteur(s):C. van der Putte | Bram Bakker | M. Keijer

Samenvatting

(Markt) onderzoek Basis en verdieping 1e druk is een boek van C. van der Putte uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789039524756

(Markt)onderzoek: basis en verdieping behandelt de verschillende methoden en technieken die bij goed (markt)onderzoeken worden toegepast. Het is een basisboek dat in een veelvoud van studierichtingen te gebruiken is. Het biedt studenten de ideale startpositie om in hun vakgebied (markt)onderzoek te verrichten. Daarnaast is het een naslagwerk, dat de gebruiker regelmatig als referentiekader kan inzetten met de nodige verdieping in de materie.