Ik heb met veel plezier dit boekje gelezen. Dat ik het 'dit boekje' noem is niet denigrerend bedoeld, maar juist als compliment. Ik ben er namelijk vanochtend met een kopje koffie (het werden er twee) aan begonnen. En zojuist heb ik het al in het ondergaande zonnetje uitgelezen. Dus: Te lezen in één dag! En dat door mij. Dat wil wat zeggen! Het beëindigen van dit boek(je) in één dag is om meerdere redenen een compliment waard. Allereerst voor de zeer goede leesbaarheid. Zowel qua stijl, lengte alsook dankzij de gekozen typologie. Dit boekje heeft een zeer bruikbare en direct toepasbare inhoud. Het geeft mij, in deze tijd van benodigde effectivitIJD, respect. Ik ben bediend op mijn wenken! Bedankt. Ik wil mijn personeel voeden met respect voor de klant. Het belang hiervan wordt door de auteur ook als advies meegegeven. En ikzelf, met mijn professionele ervaringen in Disneyland Parijs, Applebee's Restaurants en NS Poort Servex, geloof hier ook heilig in. Een aanrader. Paul Janssen Vanmoorlegem