Loading...

Hoe pak je een oen zijn poen

L. Pot

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Economie & Financiën
  • Uitgever: Haystack, Uitgeverij
  • ISBN: 9789077881545
  • Review:
de psychologie van het overtuigen
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:mei 2009
Afmetingen:Afmeting: 16,6 x 11,5 x 1,1 cm
Aantal pagina's:144 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Auteur(s):L. Pot | L. Pot
Illustrator:A. Snoei
Co-illustrator:A. Snoei
Co-illustrator:A. Snoei

Samenvatting

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek 'Kunst in zaken' (2006) en van 'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).