Loading...

Voodoo-marketing

Ronald Voorn

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789492196057
de geheime trucs om consumenten te verleiden
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:19 september 2015
Aantal pagina's:138
Ebook Formaat:EPUB met digitaal watermerk
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Ronald Voorn
Tweede Auteur:Jan Dijkgraaf
Hoofdredacteur:Mark Ubbink
Co Redacteur:Mark Ubbink
Co Redacteur:Mark Ubbink
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja

Samenvatting

De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen. Allerlei partijen bedenken dagelijks nieuwe technieken en psychologische strategieën om producten of diensten aan de man te brengen of gedrag te beïnvloeden. Daar is niets mis mee. Maar als de consument niet weet welke technieken en strategieën dat zijn, is sprake van een oneerlijke ‘strijd’. Dit boek wil zorgen voor een level playing field. Voodoo-marketing is geschreven voor consumenten én voor professionals die werken in marketingcommunicatie en bij bedrijven die zich bezighouden met het verleiden van consumenten. Voor verkopers is dit boek een ultieme checklist om te bepalen welke verkoopmethoden ze wel of bewust niet willen gebruiken. Voor eerstejaarsstudenten is het een heldere inleiding in een aantal van de persuasieve communicatiemethoden. Dit boek is vermakelijk en verbijsterend. Na het lezen ervan weet je hoe je de nieuwste verkoopmethoden kunt ontdekken en leer je een aantal technieken waarmee je jezelf kunt beschermen.