Originele Titel:Auto Theorieboek VekaBest met 1 Uur Online Examentraining
Character
Personage:Geen personage
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Desktop (Mac en Windows)

Samenvatting

Dit auto theorie pakket is geschikt voor Nederland. VekaBest ontwikkelt al bijna 60 jaar theorie producten en heeft al meer dan 4 miljoen geslaagden. Wil je sneller leren, eerder slagen? Zoek dan niet verder, maar ga voor dit auto theorie pakket en bereid je voor op het CBR auto theorie examen in 2022. Verkozen tot het beste auto theorieboek van 2022 door Rijschoolspecialist.

AUTO THEORIE PAKKET - AUTO THEORIEBOEK MET CBR INFORMATIE EN VERKEERSBORDEN

Je ontvangt van ons in dit auto theorie pakket het allernieuwste auto theorieboek van VekaBest, samen met een boekje met informatie over het CBR en Verkeersborden. In het boekje met informatie over het CBR kun je lezen wat er allemaal komt kijken bij het behalen van je auto rijbewijs. Met het auto theorieboek en de verkeersborden bereid jij je vervolgens zorgvuldig voor op het CBR auto theorie examen!

Wat ontvang je van ons?
  • Auto Theorieboek Editie 2022
  • CBR Informatie en Verkeersborden

Auto Theorieboek Rijbewijs B

Dit auto theorieboek van VekaBest is het best verkochte auto theorieboek in Nederland. Het theorieboek is het meest populair onder rijschoolhouders. Verkeersregels en verkeerssituaties worden in eenvoudige taal aan je uitgelegd. De vele afbeeldingen en voorbeelden maken het nog makkelijker om de theorie stof te begrijpen. Met dit theorieboek haal jij binnen no-time je CBR auto theorie examen!

De auto theorie is verdeeld over 14 hoofdstukken, met ieder een eigen onderwerp. De onderwerpen komen overeen met wat getoetst wordt op het CBR auto theorie examen. Jij bereid je met dit auto theorieboek van VekaBest dus uitstekend voor op het examen. Van ons ontvang je altijd de allernieuwste uitgave van dit theorieboek. Op dit moment is dit editie 2022.

Wij raden je dit auto theorieboek van VekaBest aan omdat het de auto theoriestof op een leuke en toegankelijke manier beschrijft. Het theorieboek is daarnaast vanwege het eenvoudige taalgebruik voor iedereen goed te begrijpen. Ook als je nog maar weinig van de verkeersregels of auto’s weet. Dit auto theorieboek van VekaBest is dus een echte aanrader!

CBR Informatie

In het boekje met informatie over het CBR vertellen wij jou alles wat je moet weten over het behalen van je auto rijbewijs. Zo dien je zowel een theorie als praktijk examen af te leggen. Hoe vraag je deze examens aan? Wat kun je op het theorie en praktijk examen verwachten? En als je eenmaal voor beide onderdelen geslaagd bent, hoe vraag je dan je rijbewijs aan? Wij vertellen het jou allemaal in dit boekje met informatie over het CBR.

Verkeersborden

Ook ontvang je van ons een boekje met de verkeersborden. Met dit boekje kun je de verkeersborden eenvoudig en snel uit je hoofd leren. In dit boekje vind je naast de wettelijke omschrijving van de verkeersborden, ook een toelichting. We leggen je uit welk verkeersgedrag er van jou verwacht wordt bij het zien van de verkeersborden. Hiermee vergroot jij je verkeersinzicht, en dus ook de kans van slagen op het CBR auto theorie examen. Kortom, een superhandig boekje om mee te leren!

Voordelen

• Editie 2022
  • Eenvoudig taalgebruik
  • Echte praktijkfoto's en voorbeelden
  • Volgt de nieuwste CBR examenrichtlijn
  • Al meer dan 4 miljoen geslaagden
  • Bijna 60 jaar ervaring in theorie producten
  • Meest populair onder rijschoolhouders
  • Verkozen tot het beste auto theorieboek 2022 door Rijschoolspecialist

Verzending

Dit product wordt rechtstreeks vanuit het warenhuis van Bol.com verzonden. Je bent hierdoor verzekerd van supersnelle verzending en de goede service van bol.com. Gaat er iets mis bij je bestelling? Stuur ons dan direct een bericht, we helpen je graag zo snel mogelijk.