Taal: | nl |
Bindwijze: | Hardcover |
Oorspronkelijke releasedatum: | 13 oktober 2020 |
Aantal pagina's: | 240 |
Illustraties: | Met illustraties |
Hoofdauteur: | Steven van Belleghem |
Hoofdauteur: | Steven van Belleghem |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 177 mm |
Product hoogte: | 25 mm |
Product lengte: | 246 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 177 mm |
Verpakking hoogte: | 25 mm |
Verpakking lengte: | 246 mm |
Verpakkingsgewicht: | 810 g |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 177 mm |
Product hoogte: | 25 mm |
Product lengte: | 246 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 177 mm |
Verpakking hoogte: | 25 mm |
Verpakking lengte: | 246 mm |
Verpakkingsgewicht: | 810 g |
Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren?
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de 'life journey' van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken.
Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je 'an offer you can't refuse'.